East India Company
Sztab VVeteranów
Tytuł: East India Company
Producent: Nitro Games
Dystrybutor:
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: East India Company
Producent: Nitro Games
Dystrybutor:
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
East India Company
Modyfikacja parametrów budynków
Odszukaj plik o nazwie buildings i użyj Notatnika by go otworzyć. Domyślnie plik ten możesz odnaleźć w następującym katalogu:
C:/Program Files/Paradox Interactive/East India Company/Data/AI
Modyfikacja wybranych wartości pozwoli Ci na obniżenie kosztów stawiania i utrzymywania budynków. Oto kilka spośród dostępnych opcji modyfikacji:
build_time – czas stawiania budynku
price – cena postawienia budynku
upkeep – koszt utrzymania budynku
wood, stone, iron – wymogi surowcowe do postawienia budynku
Wartości te warto oczywiście wyzerować lub ustawić na znacznie niższym poziomie. Zauważ też, że możesz modyfikować wartości dla różnych poziomów rozwoju danej budowli.
Modyfikacja parametrów statków
Odszukaj plik o nazwie shiptypes i użyj Notatnika by go otworzyć. Domyślnie plik ten możesz odnaleźć w następującym katalogu:
C:/Program Files/Paradox Interactive/East India Company/Data/AI
Modyfikacja wybranych wartości pozwoli Ci na ustalenie wielu para
metrów związanych ze statkami. Warto zaznaczyć, że zmiany obejmą wszystkie jednostki pływające obecne w grze, mogąc więc również ułatwić grę Twoim przeciwnikom. Oto kilka spośród dostępnych opcji modyfikacji:
ammoPrice – koszt amunicji
buildTime – czas budowy statku (w miesiącach)
cannon – działa (zasięg rażenia i liczba)
cargo_space – pojemność okrętu
crew – liczba członków załogi (oddzielne parametry pozwalają ustalić minimalną i maksymalną wartość)
crewPrice – koszt utrzymania załogi
hitpoints – wytrzymałość wybranych elementów statku (kadłub, żagle i działa)
price – cena okrętu
repairPrice – koszty naprawy (oddzialne parametry dla kadłuba, żagli i dział)
sailing_range – zasięg
speed – szybkość przemieszczania się okrętu
unlockPrice – koszt odblokowania
visibility_range – pole widzenia okrętu
Uwaga! Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian warto wykonać kopie bezpieczeństwa plików buildings i shiptypes!
Autor: Klemens
Odszukaj plik o nazwie buildings i użyj Notatnika by go otworzyć. Domyślnie plik ten możesz odnaleźć w następującym katalogu:
C:/Program Files/Paradox Interactive/East India Company/Data/AI
Modyfikacja wybranych wartości pozwoli Ci na obniżenie kosztów stawiania i utrzymywania budynków. Oto kilka spośród dostępnych opcji modyfikacji:
build_time – czas stawiania budynku
price – cena postawienia budynku
upkeep – koszt utrzymania budynku
wood, stone, iron – wymogi surowcowe do postawienia budynku
Wartości te warto oczywiście wyzerować lub ustawić na znacznie niższym poziomie. Zauważ też, że możesz modyfikować wartości dla różnych poziomów rozwoju danej budowli.
Modyfikacja parametrów statków
Odszukaj plik o nazwie shiptypes i użyj Notatnika by go otworzyć. Domyślnie plik ten możesz odnaleźć w następującym katalogu:
C:/Program Files/Paradox Interactive/East India Company/Data/AI
Modyfikacja wybranych wartości pozwoli Ci na ustalenie wielu para
ammoPrice – koszt amunicji
buildTime – czas budowy statku (w miesiącach)
cannon – działa (zasięg rażenia i liczba)
cargo_space – pojemność okrętu
crew – liczba członków załogi (oddzielne parametry pozwalają ustalić minimalną i maksymalną wartość)
crewPrice – koszt utrzymania załogi
hitpoints – wytrzymałość wybranych elementów statku (kadłub, żagle i działa)
price – cena okrętu
repairPrice – koszty naprawy (oddzialne parametry dla kadłuba, żagli i dział)
sailing_range – zasięg
speed – szybkość przemieszczania się okrętu
unlockPrice – koszt odblokowania
visibility_range – pole widzenia okrętu
Uwaga! Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian warto wykonać kopie bezpieczeństwa plików buildings i shiptypes!
Autor: Klemens